23 Ağustos 2010 Pazartesi

Zaman akıp geçiyor..

İş , güç , yıllık izin dolayısıyla Istanbul dışında olma gibi sebeplerden dolayı bir süre uzak kaldım..Ben yokken alınan 4-0'lık bir Antalya galibiyeti ve 1-0 'lık bir Paok mağlubiyeti var.Yeni tranfer Niang bana göre tam isabetmiş , ancak Selçuk ve Cristian lı bir ortasaha sürekli yan pas geri pas gerçekten beni baymaya başladı.
Umarım iyi bir ortasaha oyuncusu da alınır da Emre'yle beraber ortasaha da toparlanır..
Peki bu akşamki maç ne olur ?
Konuştuğum herkes Fenerbahçeliler dahil bu akşam Trabzonspor'un rahat kazanacağını söylüyor , ben aynı fikirde değilim, en kötü bir beraberlik alırız diye düşünüyorum..

Herşeyden önemlisi umarım güzel futbol olur , Paok maçı gibi bir geriye bir yana futbol izlemek istemiyorum ...Zevkli , hakem hatasız güzel bir maç olması dileklerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder