9 Ağustos 2010 Pazartesi

Yönetim'e ve Hoca'ya Sorular..

5 senedir kombine alarak Fenerbahçe'nin maçları takip ediyorum , 5 sene boyunca Aragones dönemi de dahil olmak üzere takımı hiç bu kadar kopuk , umursamaz ve kötü futbol oynarken görmemiştim , her sene sezon başlamadan arkadaşlarımla şampiyonluk için rahat rahat iddiaya girerken malesef bu sezon başı o heyecanımı bile kaybettim.
Geçen senelerde Chelsea maçına çıkarken bile yeneceğimizi düşünürken, şimdi Paok bizi acaba eler mi diye düşünüyorum.

Kafama takılan bazı sorular var ve bu soruların cevaplarını yönetimin açıklaması gerektiğini düşünüyorum..

1. Sportif direktör Aykut Kocaman 1 senedir futbolcu izliyorsa ve bu takımın içindeyse , bu takımın hangi mevkilerine transfer gerektiğini de çok iyi biliyordur..
Fenerbahçe'ye iyi bir forvet transfer etmek bu kadar zor mu ? Dünyadaki tek iyi forvet Fransa'da mı ? 1 senedir Gyan ve Nyang'ı mı izliyor Kocaman?

2. Yedek kalecide sorun olduğunu , Lugano olmayınca defansın çok hata yaptığını , GG 'ün alternatifsiz olduğunu , orta sahada Cristian'ın güçsüz , yerine oynayan Selçuk'un bir maç iyi 2 maç kötü olduğunu , forvette sıkıntı olduğunu sadece taraftarlar mı görebiliyor ?
Geçen seneden hiç mi ders almadı yönetim ?

3. Önder , Volkan Babacan , David gibi Fenerbahçe'ye hiç bir katkıları olmayan oyuncular neden hala kadroda bulunuyor ?

4. 2-3 tane kimsenin Turkıye'ye geleceğini düşünmediği dünya yıldızlarını getireceğim demişti başkan , madem gelmiyorlarsa neden böyle bir söz veriliyor ?

5. Bu akşam listeler veriliyormuş Paok maçı için , herhalde Paok maçında da Gökhan Ünal'la başarı sağlanacağınu düşünüyor yönetim ve Aykut Hoca ki hala bir forvet alınmıyor..

6. Fenerbahçe'de gol kralı olmuş , şampiyonlar liginde çeyrek finale kalındığı sezon cl asist kralı olmuş Alex De Souza'ya neden bu kadar yükleniliyor , takımda gitmesi gereken bir sürü vasat futbolcu varken takımın büyük yıldızını küstürmek ne kadar doğrudur merak ediyorum...
Alex gerekirse yedekte kalır ama Alex'in futbolculuğu tartışılamaz , hele ki Alex oyundan çıkıp yerine Selçuk giriyorsa ..

7. Son merak ettiğim konu da Semih ? Aragones ilk 11 de oynatıyordu gol kralı oldu..bir daha da oynayamadı...Semih acaba antrenmanlarda mı çalışmıyor da antrenörlerden hep kesik yiyor , Gökhan Ünal'mı Semih mi derseniz iyi bir Semih GÜ'dan 2 gömlek üstün bana göre ama kim gelirse gelsin farketmiyor Semih yedek kalıyor , Aykut Hoca'da Semih'i oynatmıyorsa bunun bir sebebi olması lazım..


Umarım yönetim hatalarından ders almıştır ve gerekli önlemleri çabuk alır ( bugün 2 tane transfer açıklamalarını umud ediyorum ) , şampiyonlar ligi'ne veda edildi ama Uefa Ligi için şans devam ediyor , olası bir Paok yenilgisinde taraftarın daha fazla sabrının kalacağını zannetmiyorum...

1 yorum:

  1. Semih bu ligin en ağır forvetlerinden biridir.. Ayaklarında ağırlıklar var gibi top oynar.. Hızı yoktur.. Onu güçlü kılan fiziksel üstünlüğü idi önceleri ama 2 senedir de ayakta duracak hali yok.. Her ikili mücadelede yerde.. Bu hali ile Gökhan Ünal'ın yedeği bile olamaz..

    YanıtlaSil