5 Ağustos 2010 Perşembe

Dejavu!



Çoğu Fenerbahçe'li benimle aynı duyguları hissetmiştir dün akşam , sanki geçen sezon son maçta kaybedilen şampiyonluktan sonra zaman durmuş , aradan 3 ay falan geçmemiş , dejavu yaşanıyor stadta.
Sezona çok kötü başladı Fenerbahçe , takım kopuk kopuk oynuyor, hücum oyuncuları sadece hücumda var, defans oyun kuramıyor, orta saha ise rahat rahat oynayın diyor young boys'lulara.Futbolcuların çoğunun eli belinde, koşmuyorlar, Aykut Bey'e sormak istiyorum bu takım hazırlık kamplarında hiç mi çalışmadı diye? Aragones döneminde bile Fenerbahçe daha iyi top oynuyordu, daha çok koşuyordu, nedir bu isteksizlik , umursamazlık?..Forvete takviye zaten gerekiyor , ama forvetin merkeziyle birlikte orta sahanın merkezine de Cristian'ın yerine Appiah tarzı bir oyuncu lazım çok acil..Lugano'nun takıma dönmesi gerekiyor . Tek sorun bu eksikler de değil ki..Takımda ruh yok , hava yok , hırs yok, tribünler desen geçen seneki acıyı unutamamış , ilk maçtan yönetim istifaya çağırılıyor, fenerium tribünde kavgalar çıkıyor...Hata kimin? Malesef yönetimin...Koskoca 3 ay geçiyor ve Fenerbahçe'ye 1 tane forvet oyuncu alınamıyor, Gökhan Ünal Fenerbahçe'nin forveti oluyor..Ben artık Gökhan Ünal'ı forvette , Bekir'i sağ bekte , Selçuk'u kurtarıcı olarak orta sahada görmek istemiyorum ..
Artık of çekerek maç izlemek istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder