24 Aralık 2012 Pazartesi

#arkanızdayımAykutHoca




Geçen seneki Karabük maçından sonra başkanımız avukatları aracılığı ile bri açıklama yapmıştı :

Doğum günümü, sizlerden ve en büyük sevdam Fenerbahçe'den ayrı geçirmenin üzüntüsünü yaşarken; büyük taraftarımızın Karabükspor maçındaki kutlamalarının beni son derece mutlu ettiğini belirtmeliyim. Fenerbahçeliliğin zor ama dünyanın en güzel duygularından biri olduğunu bana bir kez daha hissettirdiniz. Büyük taraftarımız da biliyor, ben de yürekten inanıyorum ki; bu süreç geçici ( HALA DEVAM EDİYOR! )… Hepimiz yarına büyük umutlarla bakıyoruz. Adaletin yerini bulması ile inanın her zamankinden daha güçlü olacağız. Bizleri öldürmeyen, öldüremeyen ve öldüremeyecek bu acının bizleri ne kadar güçlendirdiğini bizleri nasıl birbirimize bağladığını herkese her gün yeniden gösteriyoruz.


Peki geçen seneden beri ne değişti?   sayın başkan Aziz Yıldırım'ın özgürlüğüne kavuşmuş olması dışında ...

 *Yargı süreci devam ediyor , yargıtay kararı bekleniyor.
* Başkanın  aleyhine yapılan haberler devam ediyor.
* Haksız yere verilen cezalar ( Caner, Meireles )
* Verilmeyen penaltılar devam ediyor
* Hakem hataları devam ediyor
* Sçma sapan yayın yapan spor programları devam ediyor
* Futbolun f'sinden anlamayanların atıp tutmaları devam ediyor

Peki bunlara ilave olarak ne geldi ?

Bazı Taraftarların  Fenerbahçe'yi içten yıkma planlarına dahil edilmesi...malesef..

Lütfen dikkat ...bu konu çok önemli..

Fenerbahçe'yi dıştan yıkamayanlar içten çökertmeye başladılar bknz Mehmet Baransu'nun itirafı

3 Temmuz sürecinde dimdik ayakta olan,herşeyini veren  Aykut Hoca'ya hiç hak etmediği tepkileri vererek hem de ..

Ben Alex hayranı bir taraftardım  ,Alex gittiğinde çok üzülmüş olan , taktiksel hatalarda Aykut Hoca'yı  eleştiren biriyimdir aynı zamanda...AMA   Aykut Hoca'ya ve başkana yapılanlanlardan utandım son Karabük maçında ..

Arkanızda olduğumu bilmenizi istedim Aykut Hocam,  bu takımın Uefa'yı alacağına da şampiyon olacağına da inancım aynen devam ediyor..yeter ki sizde yeniden inanın....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder