21 Mayıs 2012 Pazartesi

Başarılar..

Öncelikle başkanımız sayın Aziz Yıldırım ve yeni yönetim kurulu üyelerini tebrik ediyorum. Aziz Yıldırım’ın tutuklu yargılandığı bir süreçte rekor oyla yeniden başkan olabilmesi Fenerbahçe camiasının onun arkasında olduğunun en büyük kanıtı olmuştur. Benim aklıma takılan bazı soru işaretleri oldu kongre sürecinde..Nihat Özdemir’in bırakmak istediği bilinen bir noktaydı..Ali Koç’un yeni yönetimde yer almaması ise hepimiz için son dakika şoku oldu. Sosyal medyada Ali Koç’un bırakma ihtimaline karşılık ikna çabaları için Fenerbahçerli taraftarlar bir organizasyon hazırlığı içindeyken Ali Koç’un devam edeceği haberi düşmüştü basına..Belki de taraftarlar yürümesin , kararımdan dönmeyeyimim basına yansımasıydı devam haberi. Son dakika şokuyla üzüldük mü...Kendi adıma söyleyeyim üzüldüm.. Ali Koç’un yeni yönetimde olmamasının bizim için bir kayıp olduğunu düşünenlerdenim.Şahsi fikrim 3 Temmuz süreci boyunca hem tüm sorunları bilen hem de tüm yetkilerle tüm görüşmeleri yapan yöneticilerimiz başta sayın Ali Koç olmak üzere Hem sayın Nihat Özdemir hem de sayın Özaydınlı görevlerine devam etmeliydi. Başkanımız sayın Aziz Yıldırım bu ay sonunda özgürlüğüne kavuşursa sıkıntı olmayacaktır ama allah göstermesin aksi bir durumda yeni yönetimi bu aşamada zor bir süreç beklemektedir.. Ben başta sayın Nihat Özdemir ve Ali Koç ve sayın Murat Özaydınlı olmak üzere tüm ayrılan yönetim kurulu üyelerimize teşekkür etmek istiyorum , çok zor günler geçirdik, kenetlendik ve hep birlikte direndik .. İnşallah başkanımızın çıkmasıyla da güzel güneşli günler göreceğiz. Yeni dönemin Fenerbahçe’miz için büyük başarılarla geçmesi dileklerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder