21 Aralık 2011 Çarşamba

3 Temmuz Süreci...

3 Temmuz’dan beri Türkiye’de futbol konuşulmuyor , Fenerbahçe konuşuluyor .. Beşiktaş, Trabzon ve diğer bazı takımlarda iddianamede yer almasına rağmen bu takımlarla ilgili ne medyada haksız suçlamalar yer alıyor ne tv spor programlarında karalamalar oluyor , Fenerbahçe Şampiyonlar Liginden men ediliyor, iddianamedeki diğer takımlar Avrupa’ya devam ediyor..sayın Aziz Yıldırım’ın fotoğrafları gazetelerde boy gösterirken , sayın Şekip Mosturoğlu ile ilgili sürekli yalan haberler yapılırken , Fenerbahçe düşmanları ve Aziz Yıldırım düşmanları kıs kıs gülebilirken taraftarın içi aslında kan ağlıyor.Gizlilik kararı devam ederken İddianame basına sızıyor Adı üstünde iddianame sadece iddialardan ibaret , bu iddiaların görülecek mahkemelerde ispatlanmaya muhtaç , o nedenle de iddialar kesinmiş , olmuş gibi basın tarafından yansıtılması yanlış. Aksi ispat edilene kadar , aksi mahkemenin kararı ile onaylanana kadar herkes masumdur , bunları bilmek için hukukçu olmaya gerek yoktur...yazıktır, insaftır ..Bunları yapanlar, yazanlar , çizenler bir gün kendi evlatlarının başına bu şekilde birşey gelse bu şekilde davranabilecekler midir ?..
Kombine kartım olduğu için geçen sene Istanbul’daki hemen hemen tüm maçları takip ettim, Fenerbahçe’ye karşı takımların ne kadar hırs yaptıklarını , koştuklarını , mücadele ettiklerini , bazı takımların 90+’da attığımız golden sonra ne tepki verdiklerini birebir sahada yaşadım. Basketbol maçlarında sayın Aziz Yıldırım’ın stresten ceketini kravatını çıkarıp yerinde duramadığını kendi gözlerimle yaşadım..Şike yapıldı denilen Son Sivasspor maçında tv ekranında ailemle beraber ne totemler yaptığımızı ; son yaşanan Denizli ve Trabzon maçı tekrarlarının acaba gene mi yaşanacağı stresini ; 90. Dakikadaki düdük çalana kadar şampiyon olduk diyemedimizi, tedirginliğimizi , düdükle beraber ‘ŞAMPİYON’ diye bağırışımızı unutmadım..
Anlayamadığım bir konudan daha bahsetmek istiyorum size..Twitter’a girin ‘Aziz Yıldırım’ diye bir search yapın..İnsanlar ne kadar mutlu Aziz Yıldırım tutuklu diye , insanların içindeki duyguları bu kadar mı etkiliyor futbol , Fenerbahçe ? Galatasaraylı, Trabzon’lular veya Aziz Yıldırım’ı sevmeyenler bir kişinin cezaevinde olmasından nasıl bu kadar keyif alabiliyorlar..Futbol ve takım sevdası insanlığı da mı öldürebiliyor bu ülkede..Serdar Adalı ve Tayfur Havutçı tahliye olduğunda çok mutlu olduğumu dile getirmiştim..Bu bir Fenerbahçelilik, Beşiktaşlılık, Galatasaraylılık olayı değildir , tv’ler ve gazeteler Fenerbahçe ve Aziz Yıldırım’a saldırarak rating yaptıklarını çok iyi biliyorlar ve bunu da kullanıyorlar ..
Ben bunları yazdım diye birşeyler değişecek mi ? hayır asla..aynı saldırılar aynı yayınlar aynı tweetler devam edecek..anlamasam da...anlayamasam da....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder