18 Temmuz 2011 Pazartesi

Saygısızlık

Tatilde olduğum için yazamadığım bir konu hakkında geçte olsa kısa bir yorum yapmak istiyorum..Yaklaşık 10 gün once bir televizyon programında konu şike tartışmasıydı…Programa katılan gazetecinin tutumunu şaşkınlıkla izledim , sayın Lübe Ayar yayına bağlandığında öyle saygısız davranışlara maruz kaldı ki..Konu Fenerbahçe veya Galatasaray olabilir , konu da haklı veya haksız olabilirsiniz ama bir bayana bu şekilde davranmayı ne o gazeteciye yakıştırdım ne de onun o şekilde davranmasına müsade eden kanal yöneticilerine.. O programı da ilk kez izliyordum, sanırım bir daha da izlemeyeceğim.
Kanalı açtığımda Lübe Ayar yayına yeni bağlanıyordu, onun telefon konuşması biter bitmez de kanalı değiştirmek zorunda kaldım…sonrasında sosyal medyada konuyla ilgili neler diyorlar diye bir göz atayım dedim..Twitter’da diğer takım taraftarları Lübe Ayar’a karşı yapılan tavrı yere göğe sığdıramamışlar…Fenerbahçe’liler ise kızgındı.. sadece Lübe Ayar sayın Aziz Yıldırım’ın arkasında olduğunu, Fenerbahçe’li olduğunu söylediği için Fenerbahçe’nin aleyhine konuşan gazeteci yapmadığı saygısızlığı bırakmıyor..İnsanlar da buna malesef alkış tutuyorlar..Nasıl bir fanatizmdir , nasıl bir Fenerbahçe düşmanlığıdır anlamak mümkün değil..Ablalarına, Annelerine bu şekilde bir davranış yapıldığında da alkış tutabilecekler mi çok merak ediyorum.. Futbol ayrı, haklı haksız olmak ayrı bir bayana saygısızlık yapmak apayrı..Fenerbahçe’li , Galatasaray’lı , haklı haksız farketmez tartışma programına katılıyorsanız once dinlemeyi bileceksiniz, sonra eleştireceksiniz..

Bal bal demekle ağız tatlanmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder