31 Ekim 2010 Pazar

Tehlike!

Geçtiğimiz Pazar günü saat 16:30 gibi arabayla Zincirlikuyu'dan maça gitmek üzere köprüye girdik.
Farkettik ki bütün Galatasarayalılar'da taksilerle , metrobüsle veya yürüyerek! karşıya geçiyorlar..Köprüye girince ilk uyarı yürüyen bir Galatasaray'lı taraftardan geldi , formalarınızı çıkarın çünkü köprüde Galatasaraylılar var diye bizi uyarıyordu.Montlarımızın önünü ilikledik.Galatasaray konvoyları eşliğinde yolumuza devam ediyorduk..Bi süre sonra sol tarafımızdan gelen Fenerbahçe bayraklı araba Gs'lı taraftarlarca durduruldu.Hemen tv kameraları da belirdi köprüde..Taraftarlar arabanın içindeki Fenerbahçelilere bayrağınızı içeri sokun ilerde Gs'lılar bekliyorlar diye sitem ediyorlardı , kameralar bu görüntüleri çekiyordu, poliste olay yerine gelmişti. Arabadaki Fenerbahçeliler kavga çıkaracak tipler değildi, yoksa kavga çıkması an meseleseydi.
Kızıltoprak'a doğru yaklaştığımızda yol tamamen kesildi , Galatasaraylılar yolu kapattılar, polis ve Galatasaraylı taraftarlar vardı sadece köprü çıkışında Kızıltoprak - Kadıköy ayrımında..Arabayla durmak beklemek zorunda kaldık ; üzerimizde forma gözükmemesine sivil gözükmemize rağmen Galatasaraylı bir taraftar gelip benim arabama vurdu , peki ya üzerimde montum olmasaydı da formam olsaydı..

Burdan yetkililere seslenmek istiyorum ; bir bayan olarak ben tuttuğum takımın stadına giderken bu şartlara katlanmak zorunda mıyım ?
Bunun için daha fazla önlem alınamaz mıydı?
**
Umarım rakip taraftarın maça giriş bekleme noktaları değişir hem yönetim hem de emniyet buna bir çare bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder