20 Ekim 2010 Çarşamba

Fenerbahce- Galatasaray derby geyikleri


Fenerbahçe - Galatasaray maçı oynanmadan sosyal medya'da derbu geyikleri dönmeye başladı.Unutmamak lazım ki seneler önce Galatasaray'ın çok iyi olduğu dönemde Johnson'un attığı golle Fenerbahçe Sami Yen'den 1-0 galibiyetle ayrılmıştı.
Ben maçın Fenerbahçe açısında çok kolay geçeceğini düşünmüyorum; favori elbette ki Fenerbahçe'dir .

İşte derby geyikleri :

Fenerbahçeliler’in yeni sloganı bu oldu: Yeni bir ezeli rakip istiyoruz



- 3-0′a fitim, açık söylüyorum



- Tüm operatörlerden “şampiyon” yaz 1905’e gönder. G.Saray’ın, Kadıköy’de F.Bahçe’yi yenme hayalleri cebine gelsin.



- Artık Fenerbahçe maçları zevk vermiyor. FIFA bu duruma el koysun ve Galatasaray’ımızı bir daha Fenerbahçe’yle karşılaştırmasınlar.



- PAF takımla çıkarsak 3-0′a bağlarız ama AS takımla çıkarsak 5-0′a fit olurum ben.



- Takımda Rijkaard’ı sabote etme durumu var, takımın başında Rijkaard mı yoksa bir başkası mı sahaya çıkacak belli değil. Kim gelirse gelsin benim zerre umudum yok, muhtemelen genelde olduğu gibi ilk yarım saat içinde gelecek en az 1 golle yenik duruma düşeriz, sonra da çorap söküğü gibi gelir.



-Umarım tarihi fark olmaz, bu kaos ortamında ufak çaplı yenilgilere razıyım.



- Bir kez olsun şaşırt bizi Galatasaray be.



- 15 yaş altı takımımızın ve A2 takımımızın mücadele hırsını, futbol isteklerini, güzelim oyunlarını seyrettikçe/hatırladıkça…..



Keşke bu çocukları çıkartsak bu maça diyorum. En azından Galatasaray formasını hak eden bedenler terletir.



-Galatasaray, Fenerbahçe´yi AİHM´ye verse milyonlarca Euro tazminat alır. Böyle işkence yapılır mı? Her sene her sene.



-Ahtapot Paul’e Fenerbahçe-Galatasaray maçını sormuşlar. Hayvancağız, “sonuç zaten belli, herhalde beni emekli edip salata yapacaklar” korkusuyla kaçıp saklanmış….



-Yiiteer yaaaa.. Yiteerr artık.. Bu ne yaaaaa… Artık Kadıköy’e gitmek istemiyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder