24 Mayıs 2011 Salı

Nou Camp izlenimlerim..



Barcalona'nın şampiyonluğu haftasında iş sebebiyle İspanya'ya gitmiştim.Nou Camp'ı ziyaret etme fırsatım da oldu. Statı maç günleri dışında da ziyaret edebiliyorsunuz. Stata vardığımda bu kadar kalabalık bir taraftarla karşılaşacağımı tahmin etmemiştim.




Stata metro veya üstü açık otobüslerin kırmızı hattını kullanarak rahat şekilde varabiliyorsunuz.Stata geldiğinizde içeri girmeden önce yemek yiyebileceğiniz La Carpa adında bir cafe yer alıyor.Stat turu bileti almak için 15 dakika kadar kuyrukta bekledim. Maç biletlerini 1 gün önce stattan satmıyorlarmış , sadece internetten bilet alabiliyorsunuz.




Statın içinde olcukça büyük bir Barça store mevcut. Alışveriş için epey bir kuyruk beklemeniz gerekiyor bu sebeple alışverişinizi havaalanındaki veya limandaki Barça store'dan da yapabilirsiniz. Tabii diğer mağazaralar daha küçük olduğu için beden bulma sıkıntısını da göz önünde bulundurmayı unutmayın.

(


Stadın içindeki müzede keyiflice vakit geçirebilirsiniz.Türkiye'de henüz göremediğimiz Şampiyonlar Ligi Kupasını'da yakından görme fırsatınız oluyor.










Fotoğraf için bir bölüm yapmışlar müzede, gelen taraftarlar resim çektiriyorlar ve 17 € karşılığında istedikleri futbolcu ile arkada stat görüntülü imzalı fotoğrafları satın alabiliyorlar.Messi ile böylece bir fotoğrafım olmuş oldu. Dilerseniz sadece şampiyonlar ligi kupasıyla da çektirebiliyorsunuz.


Barcelona'ya yolunuz düşerse Nou Camp'ı ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder